Forum Mobile Legends

  Zaloguj się  Załóż konto
 
Ostatnio aktywni: -


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[PORADNIK] Aldous

#1
a[Obrazek: attachment.php?aid=6]

ALDOUS 

Cześć! będzie to konkretny i skompresowany poradnik o Aldousie, bez zbędnego gadania, opisywania postaci,- najważniejsze informacje po których będziecie mogli śmiało przystąpić do rozgrywki ową postacią! Więc do dzieła! :Smile

__________________________________________________________________________________________________________________________________________
1) Stack
2) Build 
3) Combo 
__________________________________________________________________________________________________________________________________________

1) Stack.. co to są stacki? po co się stackuje? jak się stakować? 
Stack- zbieranie danej jednostki w całość, jako przykład posłużę się eventem. Season Pass- chyba kojarzycie, nie? Co tydzień dostajemy nowe zadania do wykonania, za wykonanie zadania dostajemy Pass Badge (czyli te punkciki, jak ich mamy 100 to awansujemy o jeden poziom i co drugi poziom otrzymujemy jakąś nagrodę). Jest to jasne? Jeśli nie to zrobię edit i podam inny przykład Big Grin
W przypadku Aldousa jeden stack (czyli to co zbieramy) wygląda tak: 
[Obrazek: attachment.php?aid=7]
Kółeczko przypominające diabełka 3Smile Aby zebrać owy stack, wystarczy się do niego zbliżyć
Ilość stacków jest widoczna pod opcją regeneracji życia
[Obrazek: attachment.php?aid=8]

W moim przypadku są to dwa stacki.
Okej i co dalej? Już wiemy co to są stacki, ale dalej co one nam dają? 
1 stack= +8 punktów obrażeń do pierwszego skilla (Contract: Soul Steal) -> idąc drogą dedukcji 10 stacków daje nam 80 ekstra obrażeń, 100 stacków daje nam 800 ekstra obrażeń, które zadajemy przy użyciu pierwszego skilla. 
No dobra, wiemy co to stacki i co nam dają. Przejdźmy teraz do tego jak szybko zdobyć stacki i uzyskać przewagę w grze 3Smile 
Żeby był to zwięzły poradnik i nie było trzeba go czytać w nieskończoność powiem wam tyle: WSZYSTKO CO MOŻECIE ZABIĆ (minionki,jungla,graczy,wieże,lord,żółw) ZABIJAJCIE ZA POMOCĄ PIERWSZEGO SKILLA, TJ. WŁĄCZACIE SKILLA -> ALDOUS PODSKAKUJE I ZADAJE OBRAŻENIA, JEŚLI TEN CIOS BĘDZIE CIOSEM KOŃCOWYM (po prostu zabije swoim ostatnim hitem z 1 skilla) WTEDY WÓWCZAS DOSTANIECIE NAJWIĘCEJ STACKÓW.
Wygląda to tak, jeśli zadacie ostatni cios pierwszym skillem za minionka otrzymujecie 3 stacki, za jungle 3 stacki, za gracza 10 stacków, za wieże 10 stacków, za lorda/żółwia 11 stacków.
Jeśli zabijecie cokolwiek bez pierwszego skilla- za minionka otrzymacie 1 stack, za jungle 1 stack, za gracza 0 stacków, za wieże 0 stacków, za lorda/żółwia 1 stack.
Wniosek? Zabijać wszystko z pierwszego skilla! 

2) Build.. kilka słów wstępu na temat buildu. Ilu jest graczy tyle buildów, każdy ma jakiś swój sposób gry (nawet jeśli sam go nie zauważa). Myślę że poradnik o buildach, jak budować build itp. będzie takim priorytetowym tematem do opisania-> ale o tym kiedy indziej. Aktualnie pragnę wam przedstawić mój build i +/- opisać go, abyście załapali co z czym się je. Oto on -> 
[Obrazek: attachment.php?aid=9]

Dobra o co tu chodzi i dlaczego taki wybrałeś? 
1) Buty na regenerację many-ze względu iż na początku staram się jak najbardziej nastackować,- nie wchodzę w fighty/pushowanie. Jeśli idzie grupka minionków wraz z przeciwnikiem (marksman i tank przykładowo) to czekam pod swoją wieżą aż minionki do mnie przyjdą. Nie staram się jakoś specjalnie wdzierać na mapę żeby zbić minionki (mówię o początkowej fazie gry), ze względu iż otrzymam zbędne obrażenia od przeciwników i albo trafię albo nie trafię pierwszym skillem w minionka. Pod wieżą jak pod wieżą :Big Grin Na pewno łatwiej będzie zrobić 7 w najlepszym wypadku 9 stacków niż na polu walki, po grupce robię jungle i tak w kółeczko stackuje, stackuje i jeszcze raz stackuje.. 

 Nie pamiętam jak te itemki się nazywają (przepraszam Sad() ale pamiętam +/- jakie mają właściwości, tak więc:
2) Z drugiego itemu otrzymujemy na pewno +65 psychcial attack, 10% CD reduction, 15% lifesteal, regenerację many (nie pamiętam czy coś jeszcze.. możliwe że tak ale skupiam się na najważniejszych bonusach jakie otrzymamy) + pasywa tego itemu iż po użyciu skilla, jeśli zadamy basic attack (podstawowy atak) to do ataku zostanie dodane 85% wcześniejszego obrażenia w postaci true damage, czyli obrażenie które ignoruje armor/magic res przykładowo jeśli zadaliśmy z pierwszego skilla 460 obrażeń i uderzymy przeciwnika basic attackiem (podstawowym atakiem z pięści) wtedy dostanie 85% obrażeń otrzymanych ze skilla= 391 true damage, czyli takim jednym "combo" możemy zadać 851 obrażeń+160 z basic attack czyli jeszcze z tego uderzenia wykonanym po użyciu skilla, czyli spokojnie 1000 obrażeń w ciągu 1,5 sekundy :Smile
3) Dostajemy tutaj 40 armoru, CD reduction, regenrację many i 800HP+ pasywa tego itemu po użyciu skilla, jeśli zadamy basic attack przeciwnik otrzyma 2% true damage z ilość swoich punktów HP. Czyli przykładowo przeciętny marksman ma 3300HP to 2% z 3300 będzie 66 true damage. Ale głównie chodzi tu już o to że otrzymujemy jakiś tam drobny armor, mamy lifesteal, powinniśmy już do czasu tego itemu być nastackowani na tyle żeby polować sobie na marksmana bądź assasina i nie mieć z ubiciem jego żadnych problemów.. 
4) Item daje nam  45 armoru i 770 HP-> dzięki czemu przy dobrym stackowaniu już żaden marksman nie powinien nam być straszny (oczywiście jeśli działamy z zaskoczenia :Big Grin) + chodzi głównie o pasywę tego itemu, otóż gdy użyjemy skilla, bądź będziemy używać podstawowego ataku nasz movement SPD wzrośnie o 3%, magic res i armor wzrosną o 4% na 4 sekundy. - Podstawowa kwestia nie mylić % z + do statystyk. 
5) Daje nam magic res-obronę przed magią-, HP i HP regen, pasywa owego itemu daje nam tarczę do 1150 obrażeń- czyli serio z takim buildem możemy sporo przyjąć a przy okazji zadajemy spore obrażenia ze względu na stacki
6) HP i magic res+tutaj też pasywa jest ważna iż po śmierci nasza postać zostanie wskrzeszona z 15% ilości pełnego życia i dostanie tarczę która absorbuje 300-1000 obrażeń. 
Jednym słowem staramy się bardzo bardzo bardzo stackować, polujemy na marksmanów/assasinów i na postacie które są serio na żylecie..

3) Combo? 
1 skill->2 skill->1 skill
ULTI-> (jak będziemy w pobliżu celu) 1 skill, uderzamy nim-> 2 skill (od razu włączamy znów)->1 skill
Miernie to wygląda co napisałem o tych całych skillach, dla ułatwienia napiszę że w Aldousie jest ważny timing-> wyczucie czasu po prostu... Przeważnie chodzimy z pierwszym skillem, gdy widzimy przeciwnika-> mamy ogarnięty timing drugiego skilla Aldousa czyli ta tarcza dzięki której trochę przyśpieszamy i ona stunuje gracza, to zbliżamy się na taką odległość żeby uderzyć pięścią, jak opadniemy tarcza wybucha i stunuje gracza i znów uderzamy pierwszym skillem..
Przy ulti również ważny jest timing, żeby włączyć pierwszy skill na tyle wcześnie aby jak już wlecimy w gracza (pierwszy skill można włączać podczas lotu) z ulti to od razu zadać mu obrażenia z 1 skilla.. Jeśli jest na żylecie to od razu znów użyć pierwszego skilla. A jeśli nie to po ulti->(1 skill w locie)->uderzenie->1 skill->uderzenie-> drugi skill i pierwszy skill :Smile
Jutro postaram się wrzucić filmik jak to wygląda, oprawię graficznie tekst i poprawię (jeśli znajdą się literówki, bądź niespójności) tymczasem to wszystko.. Może komuś się jeszcze dzisiaj przyda ten poradnik :Smile
Powodzonka, wysokich stat i samych wygranych! 5!


Załączone pliki Miniatury
               
Odpowiedz

#2
Warto napomnieć,że postać banowana często na poziomie epic+.
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Forum software by © MyBB Theme © iAndrew 2016